31.1.17

UN PASSEIG EN CABRIOL

Al principi del carrer del Colomer hi ha la casa de "Sa Torre". Quan era petit hi vivien dues germanes molt amables i amigues de la nostra mare.
Un dia que hi érem de visita, una germana em va convidar a anar amb ella fins a una finca que tenien en el camí de Randa. El viatge el faríem en cabriol i la idea em va agradar.


A l'hora acordada vaig esser a ca seva i ja tenien un cavallet junyit a un cabriol. Tot a punt de sortir.
A la sortida del poble em va oferir les riendes i vaig conduir el cavall fins que arribàrem a la finca.
Allà, la senyora va recollir uns paners de figues i altres fruites del temps i quan va trobar que era hora de tornar em va dir:
- Què partim?
I tornàrem al poble. Vaig manar el cabriol fins a l'entrada del carrer del Colomer i ella ho va fer fins a ca seva.
Aquesta fou una nova experiència que em va deixar un bon record.