5.5.17

UN CANVI SENSE TRENCAMENT


REFLEXIÓ COMPARTIDA
Aquest bloc té diversitat de continguts per visitar que continuaré ampliant.
Pens que la majoria de visitants que s'acosten als 30.000, ho fan des de la immediatesa del darrer comentari que pos a Facebook però no s'entretenen a descobrir altres aspectes que es mostren en el bloc. Tot necessita el seu temps!
El bloc va començar posant informacions sobre el llibre que pensava publicar titulat Les Pomes d'Or, una aproximació a la vida de l'època talaiòtica des de la història, la mitologia i la ficció. En relació a aquest tema el bloc conté molta informació. Una vegada presentat el llibre aquest objectiu està complert en part perquè ja sabeu que pens fer la part didàctica i continuar amb noves aventures.
Posteriorment vaig afegir aspectes de la meva història personal, començat per la infantesa. Anècdotes dels primers anys passats a Algaida, on vàrem viure una dotzena d'anys.
També he contat diverses anècdotes sobre els primers anys escolars a primària i fent el batxillerat a l'institut de Palma.
He saltat d'una cosa a l'altre per no fer un bloc estàtic sinó divers i ple d'activitat.
Després, he recordat els anys passats a Sant Jordi que tants de bons records em duen, sobretot en relació a la família de Son Eixut i, especialment madò Juliana, la major.
Ara començaré a contar coses de santa Eugènia on vaig viure un parell d'anys però combinaré aquestes anècdotes  amb allò que anomenaré: l'univers de Les Pomes d'Or. Això m'ajudarà a encalentir motors per fer una continuació del primer llibre que alguns lectors em demanen.
Sobre Santa Eugènia, primer presentaré el poble tal com el vaig conèixer i sobre l'univers de Les Pomes d'Or, el primer article serà sobre la pirateria en temps de l'època talaiòtica.
 
Esper que us agradaran els canvis i que continuareu tenint amistat amb aquest bloc.